världens sämsta


jag drömde om dig inatt.
det är situationen från sista gokarttävlingen som spökar.
i drömmen ville du vara med mig, och när jag nämde hennes namn
så sa du att om det blir någonting mellan er så skiter du i mig?
om det blir någonting? var det så du tänkte i Linköping?
jag orkar inte tänka.. ingen har någonsin sårat mig som du.

det här var det sämsta som kunde hända för min skolgång, absolut sämsta, jag har tappat allt.
jag har ingen ork till någonting, jag känner inte ens mitt hjärtas slag längre, jag är bara grå.
energin från de dagarna jag fick vara hemma, de räckte till samma kväll jag kom tillbaka,
sedan blev det likadant igen.

ikväll ska jag plugga samhäll iaf, jag ska lära mig allt :P
det bästa för mig vore nog att stänga av datorn dygnet runt, men jag måste skriva av mig också =/

Funderar på om jag ska åka till Gävle eller Örebro på fredag..

snälla du, kom in i mitt liv nu, jag har väntat tillräckligt :(

puss terese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback