Onsdag

Kom hem från skolan för en liten stund sedan, hade Fysik med Andrea och Petter (våran lärare)
det var skoj och lärorikt :) fick tydligen världens bästa sammanfattning, och jag har redan glömt på vad.

Det var den här låten jag tänkte på Andrea :P hahah, fast det kommer efter introt.



Så jävla skön, tänker alltid på Fowzie när jag hör den här, jag saknar dig så jävla mycket gubben<3<3

Ikväll är det rättskunskap, efter det blir det samhällsplugg.
En liten gnista har tänds igen, för skolan.. <3 hoppas den flammar upp.

Jag saknar min familj och Sandra och Bosse.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Valle

Skönt att de börjat brina en lityen låga för skolan. Hopaps de kmr för mig med. Ska satsa stenhårt, efter lovet iaf :) Puss babe!<33

Postat av: Andrea

Gahhh haha, Petter målar elektriska spolar som rosa moln ;P

2008-10-23 @ 16:32:49
URL: http://noname290.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback