Lördag i Jkpg

sitter hemma hos Alex igen :)
Vi gick upp vid 8-tiden och gjorde oss iordning och åkte till pressbyrån.
Där köpte vi kaffe och coca-cola. Sedan åkte vi ut till deras verkstad och var där ett tag medan alex jobba.
Efter det åkte vi ut till banan och höll alex sällskap.. Vi åkte iväg till Shellmacken en sväng.
internt:
"vanlig ketchup"
"här, för att jag har varit så på"
"det är nytt för honom, det här med frambromsar"

Just nu väntar vi på Adam, sedan ska vi dra ut och käka..
skoj, får se vad som händer senare ikväll, hoppas det blir en film och bara ta det lugnt.

Imorgon ska jag och Sandra hem till Södertälje och fira mormor som fyllde 73 i onsdags <3
Sedan ska jag åka upp till Gimo,  ska bli mysigt att få träffa alla där uppe igen.. var länge sen :(
Hoppas att stämningen är lite bättre när man kommer tillbaka..

Kändes oerhört skönt ändå att höra vad Fia hade att säga om förändringarna.. :)
Men så är det ju alltid, iaf i de flesta fall..

Skulle blivit att åka på hockey i Karlstad idag, men det blev inte av..
pinsamt att vara i Jönköping där alla håller på HV.

Men men. nu ska jag ta på mascara :P haha..

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback