Långa nätter


Idag vaknade jag grymt sent, nae, först skjutsade jag faktiskt liksom vid halv 8.
Men sedan gick jag och la mig och sov till typ halv 2.. Sandra och jag var vakna fettlänge igår alltså.
Hon gick upp betydligt tidigare än mig. Men vi duschade och gjorde oss iordning, sedan drog vi ner på stan.
Kollade upp vad vora tatueringar skulle kosta.. <3 Ska ner dit imorgon också och boka tid..
Fick tydligen beröm för min handstil, så man tackar, man tackar =) .. vi ska iaf skriva "amici in aeternitate"
ååhå, jag längtar :P haha..

Men men, sedan strosa vi runt där på stan, mötte Hugo och sedan kom lillebror.. :)
Vi handlade lite kläder på HM.. jag införskaffade mig en mössa, halsduk, vantar, en kofta och tights
sedan gick vi runt lite till, och jag blev kär i en skinnjacka, klirr sa det i kassan, och så råka jag få den i en påse också.
oups, fick iaf 390 kr rabatt, för att jag var fattig student :P haha, mjoo.. ;P hahaha..
kanske ska tala om att man är medlem på HM också, känns rätt knäppt att vara 18, jag kan göra vad som helst.
Mitt namn fungerar liksom som ah, usch, usch, usch.. jag som inte kan säga nej till försäljare =/.

Men efter det så drog vi hem. Under tiden jag och Sandra shoppade så var Niklas och klippte sig, det blev suuperfint :)
Men när vi väl kom hem chillade vi lite, jag bloggade ihop det där inlägget och sedan for Jag, Sandra och Niklas iväg till Kistagalleria ist, de enda som har öppet efter 19.00 :P haha, så vi hann gå där i 1 timme typ. Niklas köpte ett par G-star jeans, de var skiitfina (K).. Jag hittade 2 par byxor och en vit topp. usch, finns typ ingenting som faller mig i smaken =/..

Ska nog dra ut på stan imorgon igen ja, titta om jag hittar något skoj.. bara det att Sandra går i skolan imorgon..
=/ får väl hitta någon, annars får jag gå själv eller sitta hemma och plugga.. Jag saknar faktiskt Forsmark lite..
Men jag vet hur dåligt jag kommer må när jag kommer tillbaka dit :( usch usch, vill inte ha det såhär..
Sandra var lite nervös idag, haha, sötboll.
Juste FAN, jag skulle ringa Prinsessan, hon glömde, jag glömde. isch, slarvmajor.
Jag ringer henne imorgon.. måste minnas <3 nu är det lite försent..

Iaf, vi åkte hem, jag skjutsade hem anette och mamma från stockholm.. sedan blev det sent när vi kom hem.
Nu sitter jag här och tråkar..



Min bruna skinnjacka :) Mössa, halsduk och vantar i höstfärg :) Fetingmysigt :D 
                          Terese




Orka...
Varför inte stå för den du är?
När någon kan älska dig för den du är?
Varför försöka vara någon annan?
När du absolut inte behöver?
Varför försöka dölja något du gjort?
Varför försöka dölja hur du varit mot mig?
Jag älskade ju dig ändå.
Jag får skylla mig själv att jag lät dig vara så.

Jag älskar dig för den du är..
Jag älskar dig oavsett vad..


Alla förtjänar en chans, så ge honom en!

Alla förtjänar en chans, men vi förtjänar 2 till.



Nu på andra tankar.. :D humor på högsta grad, eller inte..
Men fan, Nallie, äntligen kommer den.. Döööoenut planeten <3 :)
Från 1:an på gymnasiet, där vi gjorde "Travel with nuts", ett resebolag som skulle informera våra klasskamrater,
om ett resemål om ca: 200 år eller vare va.. Och vi skapade då konceptet "Döööoenut planeten"..

Kolla gärna in den, vi var 6 pers som gjorde den här filmen och sedan hade en presentation och berättade om planeten.
Det var apkul att göra den här med er, Sam, Marcus, Tamara, Nathalie och Elin :)

Och jag måste tamefan tacka Joel :D hahaha, snubben som inte hade någon aning om vad han gjorde när vi mutade honom med munkar för att få ta kort när han åt dem.. :S Joel var alltså HELT omedvetande om denna film innan han såg den i skolan tillsammans med alla andra :).

Njuuut när du ser den här Nallie <3 memories <3



Askalas ;) Jag och Marcus är såå pinsamma, jag mest dock :P

You know you love you
X 0 x o ..  Terese

Kommentarer
Postat av: Nettan ;)

Hej soet!HAHAHAHA! Tack så mycket, Sam är bäst och det är vi med ;D. Vi ska hitta på fler saker ihop så mår du förhoppningsvis bättre över det där, du måste komma över till oss mer :).

Många pussar <3

2008-10-17 @ 17:53:53
Postat av: Terese

Nettan?? :P haha, är det du Nallie?

Postat av: Terese

HAHA. nu fattar jag ;) du hette ju det i filmen.. smarto. ;)

2008-10-17 @ 20:26:37
URL: http://ketchup.blogg.se/
Postat av: Nalllie

Haha ja lite fyndig var jag :P, jag har mina stunder och livet har sina goda stunder ;)

2008-10-18 @ 11:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback