Jönköping

hahaha, sitter hemma hos Alex Fröding nu.. helt sjukt, jag och sandra fick en idé vid typ 23:00 att vi skulle åka hit.. :P lagom knäppt, men nu är vi här, efter flera timmar..

Jag vaknade vid halv 2 ungefär av att Sandra ringde och väckte mig.. :P
Jag åkte och hämtade henne och Sara vid Tumba C och sedan åkte vi hem till Sara.
Efter det åkte vi till Skärholmen och hälsade på Micke i glassbaren..
Mötte också Katarina och Dennis, sedan Fia (mickes och sandras mamma)..
Efter att ha blivit bjudna på kaffe, glass och muffins började vi shoppa :P
hahha, jag införskaddade mig: Strumpbyxor, bh, trosor, nattlinne, rosa pumps, pennkjol,
kofta, väst, linne, örhängen, benvärmare och en lång polo..
Sedan fick Sandra lite stufs i födelsedagspresent av mig..
Efter några timmar i Skärholmen åkte vi hem till Sandra i Grödinge, där åt vi middag..
Sedan gjorde vi oss iordning och efter ett tag kom Micke hem med Nathalie :P
Hahaha, skumt.. Jag gick in och hälsade, ofta man gör det som ex liksom.. men men..
Aja, nu är det bara att gå vidare, har insett att jag klarar mig finfint utan honom och att det är såhär det ska va.

Sandra hälsar

men men, vi drog hem till mig, sedan drog vi till Kippo och hans kompis Max i Nykvarn.
Vi chillade där ett tag och sedan bar det av mot Jönköping :) hahaha.
Vi som skulle åkt på hockey i Karlstad, nänä, HV71.. :S
3 mil norr om gränna stannade vi och köpte lite prylar på OKQ8. hoppsan.
Haha, Viktor och Niklas! hahaha, de skulle norrut, men vi släppte av dem i Gränna,
Viktor spelade Ukulele och vi sjöng, I'm yours med Jason Mraz och Djungelboken.
hahaha, softsoft.. men sedan kom vi iaf till Jönköping.
Detta är knäppt, sjukt, stört och helt spontant..

Alex hälsar

Imorgon ska vi ut till banan tror jag, kanske dra ner på stan också, jag måste ha mer pengar isf :P
Hoppas på att få träffa Adam också..

Fick bibeln i sms-version av Olof för ett tag sedan..
aaw, han är full och verkligen verkligen skriver det han känner.
Du ska veta att jag bryr mig JÄTTEmycket och jag känner att vi behöver ta lite tid, bara du och jag, och prata om en del.
Hade tänkt försöka svara på sms:en, men jag har ingen aning om vad jag ska skriva =/ <3

Skönt att jag känner som jag gör för Micke nu..
Att det är lugnt och att jag mår så bra ändå.
Ibland kommer väl minnena svida till, men esch, så är det ju med allt!
Jag förtjänar bättre ändå, och jag har fått ut tillräckligt av dig.

Gulligt att jag slängde ner typ 1000 minnen i en påse,
bl.a. våra förlovningsringar, åkbandet från dagen på
grönalund som jag fick av dig, dina brev från spanien,
halsband jag fått av dig, kort och kollage på oss, bilden
på dig som liten, armbandet jag fick från Spanien, de
som båda hade ett varsitt av, mitt står det Micke på.
Din tandborste, massa anteckningar och klotter om
dig. Min kalender som jag hade år 2006, shit vi var
men varandra varje dag :). Din medalj från EM i
Belgien, lappar, dikter och massa sött <3
Tack för tiden med dig hjärtat!

Nu ska vi sova, för nu är klockan mycket.
Det är nämligen en dag imorgon också :P haha.

Puss och Kram / terese

P.S. Fine, jag saknar dig :( D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback