Gimo

Helgen var underbar :)
De här 5 dagarna med Sandra har varit de bästa på länge. Jag älskar dig gumman, såå mycket!
Jag är så glad att jag har dig, fan, som du sa, bara grejen när vi skulle träffa Kippo.
Alltid du och jag <3 Du är det bästa som finns!

I lördags åt vi på en skitmysig nyöppnad restaurang i Jönköping. :)
Haha, bortsett från att de serverade mig utspätt rödvin som jag klagade på och fick utbytt samt att Alex fick en potatis/cheeseball i hans pasta så var det jättebra :) Hahaha, lite kul med snubben som försökte parkera sin moped.
Om och om igen försökte han knöla sig in mellan en cykel och cykelstället ist för att bara leda mopeden runt stället och cykeln. Och när han väl kommer emellan och backar bak mopeden för att ställa den mot cykelstället så tittar han på klockan, sedan åker han iväg igen, vi fattade verkligen ingenting! men det var roligt att se.

Ett tack till Sandra, Alex och Adam för en jättemysig kväll och en suverän helg.


Såhär vaknade jag lördagmorgon.. Med en Sodiflagga över mig.



Igår (Söndags) åkte jag och Sandra från Alex vid 11 ungefär, vi kom till Södertälje vid 2 och gick på stan i en timme.
Vi köpte lite prylar, myys.. sedan köpte vi blommor åt mormor och åkte dit,
Där åt vi trerätters och hade det trevligt. Jag, Lillebror, Fredrik och Sandra spelade Fia med knuff :P haha, Sandra vann!
Sedan åkte jag och Sandra hem till mig, jag packade ihop massa prylar.. sedan drog vi vidare mot Sandras mamma där jag släppte av henne, och efter det åkte jag förbi andrea och tog en kopp kaffe, sedan åkte jag upp till Gimo.

På kvällen pratade jag med Olof, och det slutade med att vi pratade med varandraen bra bit in på natten också
jag måste säga att det känns jättebra!!
<3 hade det skitmysigt igår också, tack för att du är så himla underbar! <3
Kändes skönt att verkligen få prata ut och lätta hjärtat för dig <3
Du anar inte hur mycket jag tyckte om att ligga där tätt intill.
Då insåg jag verkligen hur mycket jag saknat dig!
Sötnöt<3<3



jag ska byta blogg snart, vi har bara inte kommit fram till ett namn på bloggen ännu. men det löser sig.

diskussionen på forumet om emos får mig att le! Men jag tänker inte lägga mig i, med tanke på att det kan vara riktat mot mig, simon och fine, för att vi drev om det. Och då tycker jag bara det är fånigt att inte säga vad man tycker just då, utan ist skapa en tråd om det. men jag vet ju inte, kritiken kan ju vara riktad mot alla, men jag tror fortfarande att vi väckte en del reaktioner. Aja, jag tycker det är bra att man kan skoja om saker. Det vi skämta om var just emos som skär sig själva, för såna finns, och det finns det dem som skyltar med det! Det var just dem vi drev om. Kolla bara på Emma i HipHipHora när hon och Amanda sitter i lekparken. "Titta, jag har skurit mig!"..

menmenmen..



Jag ska troligen jobba på Scania på höstlovet, läckert att bli efterfrågad :D haha..
och nu på söndag ska jag träffa Farmor <3 och få en dag tillsammans med henne..
nästa Söndag är det språkresa med skolan :) Malaga!

Sedan är det inte så långt kvar till Italien nu, faaan Sandra :D vi ska ha röj <3


Fine håller på att göra Lasagne nu :) duktig gullunge. ska diska formen åt henne nu, för simon rör sig inte ur fläcken .. <3

puss och kram / tereseterese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback