Filmkväll <3

Har tittat på två filmer med Nathalie, Erik och Pjåsk.. Mamma Mia och Jeepers Creepers..
Skitmysigt. ska upp till skolan imorgon, men åker med Nathalie vid lunch.


Jag har insett att det aldrig kommer bli något igen, tiden med dig är förbi för länge sedan..
Vi glömde bort vad kärlek var för 100 år sedan.

Det är 3 år sedan idag, helt sjukt vad tiden har gått fort. 3 år sedan, förstår du?
minnesvärda datum:

7 april 2005 - första gången vi kysste varandra <3


(taget från lunarbloggen, lunarstorm.se/hejbosse)
11 april 2005

stack från plugget vid lunch idag. pallade inte.
haha. skittrevligt. typ luffa runt ;) haha. så sööt.
biblioteket: läsa Julia och lägga grod-pussel, skitnice ju.
åka rulltrappa framochtillbaka.
haha, "nästan" äta glass på mcdonalds. eller milkshake varee ju. =) haha.
så jävla fiin.. :D haha.

12 april 2005

Jag vill att det ska bli sommar, så man slipper helvetes jävla plugget.
vill vara på gokartbanan..
ska till tuvängen på fredag. saknar honom.

13 april 2005

hm, skönaste "två bögar och en smet" USSCH * haha..
känner mig fortfarande lite krasslig och dålig .. :) men det märkte jag inte av ikväll.. hade så trevligt :) .. iaf.. ;P åkte till Tuvängen, jag fick sitta och titta på .. :P men det dög det också. haha. blev skitkallt efter ett
tag ju .. :( satte mig först i davids bil. men sen typ snacka jag med micke och marcus så då satt vi i mickes istället. satt där och tinade upp medan de körde. synd att inte sandra var där, men henne får jag träffa på fredag .. *wiee* miss you honey. haha, fina mina skor blev (A).. "förlåt" om jag var dum.. ;) hahaha. 2 mot 1.. kände mig lite rädd.. ;P fan, mamma sa en grej i bilen. hon är otrolig? hon förstår saker innan jag förstår saker själv - om mitt egna liv. :) hon har rätt iaf..
men ajaa.. Pussar, hejdå.

14 april 2005

Känner mig så jävla lycklig i "den personens" närvaro. men nu uppstår det problem där också. :( tyvärr...
jag gillar dig skitmycket, du vet vem du är.. - "arga-leken" - (jag menar inte Jonathan ;P) saknar dig jättemycket.. (K)

20 april 2005

jag vill ge det en chans iaf. det kommer inte förstöra. det kanske inte fungerar bara, men då är det bara att acceptera och ja, gå vidare. men mm, du vet hur jag känner och du vet vad jag vill. du är verkligen helt underbar.

15 maj 2005

Det var bara en tanke, en förlust och ett minne.
En gåta utan svar, utan lösning.
En simpel fråga att enkelt neka.
Fan, jag saknar det.
Känslorna sitter i, som om det vore igår vi myste tillsammans.
vissa har lättare att glömma än andra =(

16 maj 2005

fan så söt.. saknar leendet, saknar rösten, saknar charmen, saknar honom.
kunde inte sluta titta på dig när du satt där mittemot mig,
vid ett bord utanför mcdonalds. :) smällt glass, supergott, eller inte.
fan, jag får dig inte ur mina tankar, varför ska det vara så svårt?
åh, det gör så ont att se dig med andra, du förstår inte.
jag saknar dig, :) vetu? jag ska köpa de där kläderna till dig från leksaksaffären, de som du sa att du skulle ha när du gifter dig.
vill sitta med dig på en pensionärsbänk eller i en soffa och läsa julia.
du är så jävla speciell, jag kan inte bara glömma dig.
du betyder redan för mycket.

18 maj 2005

Micke.. :(
jag vet att du vet.
om du ändå kunde förstå..

9 juni 2005

haha, 2 cm utanför, FAN ;)

Micke ringde och överraska med "jag är i närheten av dig, går förbi skidbacken nu"
jag ba: shiit. så gick jag och träffade honom vid mälarbadet.
spelade Kubb med han och hans klasskompisar ;) haha. Jens, Rg, Tobbe. minns inte vad den sista hette? (L) sry. men :P Jag, Micke och Tobbe iaf. vi förlora! :P
men men. visade Micke hur jag bodde. :P :) aja.

25 juni 2005

jag blir ju ledsen för att det alltid slutar likadant..
det måste du ju också förstå.
så har det varit redan från första början.
jag vill inte ha det så..
tycker om dig jättemycket.

23 juli 2005

Kändes som att Micke var värsta depp idag.. :(
jobbigt att se honom så, ledsen om jag var elak..
men du vet att det inte är med flit och att det är för att jag tycker om dig.
skönt att det gick bättre på sista träningen iaf. <3
blev så jävla svartis när du drev om duschen.. :| gör inte om det.

25 juli 2005

ledsen för att det blev som det blev.
:( fan usch, vilket dåligt humör jag blev på. kunde inte sova.
låg uppe och tänkte och tänkte.
fan, om han ändå visste.. han verkar inte förstå..
JAG TYCKER OM DIG JÄTTEMYCKET!
åh, varför ska det vara så svårt.. <3
jag visste inte att du skulle bli så ledsen..
du var ändå medveten om det, att det kanske skulle bli av.
aja, tänkte på dig i natt iaf.. vill inte såra dig, även fall det är precis vad jag gör.

fan vad fel allt har blivit nu på sista tiden.. :(
finns en sak som jag inte ångrar.
- centrum, hide and seek, busshållplats -
fan nåt åt de hållet.. du vet vem du är iaf.
ångrar ingenting med dig.
jag önskar att vi slapp alla hinder.

29 juli 2005

Micke <3
tyckte din bild var jättefin!
du är jävla go, härlig rakt igenom, tycker om dig massor.
se till och vinn i Norrköping <3 Du och Ricky ska äga allt och alla!

1 augusti 2005

Jag saknar honom skitmycket.. :/ typ alla vet.. alla har förstått för länge sen.

2 augusti 2005

fan vad jag saknar honom, ångrar mig så mycket.
älskar honom. :$

--

wie, palla mer nu.
micke sover hos mig nästa vecka <3
Älskar honom.
Pusspusss


8 augusti 2005 - dagen det blev du och jag!

Det allra bästa datumet som finns, samma dag som jag tog körkort, fast 3 år senare.
på körkortet står det 2008-08-08..

22 oktober 2005 - första gången

31 december 2005 - förlovade



jag är ingen psykopat.. :(





Jag fick finaste sms:en av bästaste <3
Tack Sandra, du bevisar att någonting kan vara föralltid, oavsett vad!
Tack tack tack, tack för allt stöd, allt du ger mig, du är det bästa i mitt liv och jag hoppas du vet det!
Amici in aeternitate <3

Saknar dagarna i Södertälje, saknar livet där hemma, allt som var innan..

Jag började nästan gråta när Anders sa att det kanske var anledningen till varför det blivit såhär, jag vill inte inse att det är mitt fel någonstans. Men samtidigt kunde jag inte välja kärleken före val av skola och utbildning. Det kanske hade blivit såhär ändå. Jag önskar dig all lycka i framtiden, jag hoppas du lyckas inom motorsporten, jag hoppas du får allt du vill ha, jag hoppas du får en fin familj och att du får vara lycklig.. Jag skulle aldrig vilja se dig ledsen. Tack för allt du gett mig! Vi kanske möts i ett annat liv, i en annan tid och vem vet? Vi kanske förälskar oss i varandra där också, och då lovar jag att jag ska göra allt för att få dig att inse att vi var menade för varandra. <3 Michael Andersson, jag kommer aldrig någonsin glömma dig. Du kommer för evigt att ha en plats i mitt hjärta.

Hakuna Matata



Skulle gått och lagt mig hos Olof, men jag har redan väckt honom en gång, ville inte göra det igen.
Jag förstår att det känns som att vi hamnar på ruta ett om och om igen.. :( ledsen för det.
Men att komma över någon är en process i sig, och att tycka om dig är något helt annat..
Jag tvekar inte en sekund på vad jag känner för dig, och jag står fast vid det jag har sagt.
Jag vill verkligen. <3

Ska krypa ner i sängen nu, gråta mig till sömns för sista gången på väldigt länge hoppas jag.
Vill inte tycka synd om mig själv något mer, jag har ju redan allt man kan önska.
Vänner som bryr sig och älskar mig
En familj som ser mig som det vackraste på jorden och det bästa som finns
Och alla säger att jag är värd så mycket bättre.
men hur kan jag vara det, när han var det bästa jag visste?
Min bild av dig har förändrats och
Micke, jag vet, att din bild av mig har förändrats..
Men minnena vi har tillsammans kommer alltid att leva kvar och det är den bilden av dig jag ska försöka minnas.
Jag vet att du kommer tänka på mig när du hör "ketchup" ibland.
Jag vet att du kommer tänka på mig den dagen du förlovar dig.
Jag vet att du kommer tänka på mig den dagen du går in i Tumba bibliotek igen.
Jag vet att du kommer tänka på mig den dagen du tittar på något avsnitt av OC.
Jag vet att du kommer tänka på mig någon gång, en liten stund och minnas oss.
Du kommer se mitt leende eller mina tårar. Du kanske hör mitt skratt eller min gråt.
Du kommer minnas hur vi pussade våra ringar, när du själv bär en annan.
Kanske kommer du tänka på hur vi brottades i snön..
Vad vet jag? Jag vet i alla fall att du kommer minnas mig och att en del av oss alltid kommer att älska varandra,
om det så är vårt förflutna.. det spelar ingen roll, en bit av mitt hjärta kommer alltid att tillhöra dig.
Jag önskar bara att du kunde menat, det finaste du någonsin sagt till mig..
vilket som, så älskar jag dig.



Tid att säga farväl och lämna allt gammalt bakom sig.
När jag vaknar är det en ny dag, med nya möjligheter.



När hon går ifrån dig och är arg - Gå efter henne.
När hon stirrar på dina läppar - Kyss henne.
När hon puttar dig eller slår dig - Ta tag i henne och släpp henne inte!
När hon börjar svära åt dig - Kyss henne och säg att du älskar henne.
När hon är tyst - Fråga vad som står på.
När hon ignorerar dig - Ge henne din uppmärksamhet.
När hon drar sig ifrån dig - Dra henne tillbaka.
När du ser att hon börjar gråta - Håll om henne och säg ingenting.
När du ser henne gå - Smyg upp bakifrån och krama om henne.
När hon är rädd - Skydda henne.
När hon lutar sitt huvud mot din axel - Lyft upp hennes huvud och kyss henne.
När hon tar ditt favoritplagg - Låt henne ha kvar det och sova med det en natt.
När hon retar dig - Reta henne tillbaka och få henne att skratta.
När hon inte hör av sig på ett tag - Försäkra dig om att allt är okej.
När hon tvivlar på dig - Försvara dig med sanningen.
När hon säger att hon tycker om dig - Så gör hon det mer än vad du skulle kunna förstå.
När hon tar tag i din hand - Ta tag i hennes och lek med hennes fingrar.
När hon "bumps" in i dig - "Bump" in i henne också och få henne att skratta.
När hon berättar en hemlighet - Håll den hemlig.
När hon tittar dig i ögonen - Titta tillbaka och vänd inte bort blicken förrän hon gör det.
När hon saknar dig - Är hon sårad på insidan.
När du krossar hennes hjärta - Försvinner aldrig smärtan.
När hon säger att det är över - Vill hon fortfarande att du ska vara hennes.
När hon laddar upp den här texten - Vill hon att du ska läsa den

Sandra får mig alltid att le <3
I'm happy, Sandra, you always make me smile honey <3


Puss och Kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback