en riktig höstdag

jag skrev ju ett inlägg imorse, men det kändes som att det var dags att uppdatera igen.

Fanny skrev till mig på msn, hur länge sen var det inte vi två pratade med varandra liksom?
Jag minns bara på mellanstadiet och det är ju iaf 6 år sedan. Ah, det var tider det. haha.
Nej, men vi pratade om förhållanden och jag måste säga att det var riktigt skönt att prata med henne.
Tack :) jag tog verkligen till mig allt du sa :)

Nu väntar jag på att "The Notebook" ska ladda klart på Fines dator, så ska Jag, Fine, Simon och Olof titta på den :) myys
Har varit ute och pratat med Valeska också <3 stackars hjärtat <3 hoppas på Spanien =)

Nu ska jag ringa Stefan en snabbis ;)

Jag, Fine och Simon var ute och gick en promenad och klättrade i träd och kastade löv :) myspys.
Hahaha, tycker om er sååå mycket sötnosar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback