En jäktig dag

.. Vaknade upp hemma hos Lotta.. fisungen kom in och väckte mig och Wollie. hon skulle ringa till sin mobil nämligen :P haha.. jag hade ju gömt den förna'.. men hon fann den tillsist och vi somnade om.. Efter att både Wollie och Lotta hade kommit in och väckt mig flera gånger gick jag upp :) Jäättegod frukost, värsta hotellfrukosten, idag IGEN :D haha.. men mm.. sedan skjutsade Niklas mig och Lotta till Södertälje. Jag ställde mig vid Sydpolen och väntade på pappa, medan Lotta var hos läkaren. Wips så kom hon gåendes och var klar! hon följde med mig till Halkbanan i Eskilstuna och hoppsanhejsan. :) någon hade lämnat återbud, så Lotta bokade upp en tid hon också :) FETTKUL att köra tillsammans med henne :) fuck vad jag längtar tills vi får åka bil så själva. Vi var BÄST älsk <3 .. haha..

Sedan övningskörde jag hem, fort som fan! =/ eller ah, hem till Lotta. vi hade kunnat DÖTT alla 3 (jag, Lotta och pappa) om det hade kommit en bil i en korsning som jag absolut inte såg.. och som jag KASTADE mig ut i.. usch vad hemskt :( jag var bara så sjukt stressad. har varit det hela dagen :( men ah. sedan insåg jag och Wollie (som hade stannat kvar hos Lotta medan vi var i E-tuna) att det var tajt till hockeymatchen.. så vi chillade och kom typ 10 min försent till matchen :P men skitsamma.. SSK vann över Mora med ett mål. :P matchen var väl okej.. =/

Men men.. sedan har vi inte gjort något annat än att äta typ :P

Imorgon blir det en ännu värre dag. =// <3

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: huldt

var ni där alla 3? :D

2008-02-22 @ 13:49:00
Postat av: Michael

nu har jag läst din blogg

2008-02-23 @ 23:25:03
Postat av: Terese

yes


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback